the weekend is now over



- The weekend is now over - 

Den här helgen har man inte fått så mycket sömn, men roligt har jag haft!
Var ute en sväng med mamma och hennes väninna på B&B i fredags.
Det var faktiskt väldigt trevligt!
Nästa helg ska jag o mamma till The Corner och titta på Nordman =)
hehe hoppas det bli av, för vi kommer nog ha det skoj!

Om 2 veckor åker min styvmamma o mina två minsta små syskon till filippinerna.
åh jag vill oxå,....avis så himla avis.
Måste skriva mig en liten lista vad hon ska shoppa till mig.

skor
soya med citronsmak
nescafé 2 in 1
armband
m.m

Nu måste jag ta tag i den här dagen!
Börja med att laga lite mat =)

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0