yes..



Tittat på Spårlöst idag, äntligen är de tillbaka!
Alltid tyckt om de programmet, väldigt intressant.
Men det är varning för känsliga tittare haha...
Asså fan jag klarar verkligen inte av att se människor gråta på tv,
jag råkar alltid härma de, haha!

Ibland undrar man om folk verkligen är normala,
nu gör du så igen...
Du behöver hjälp för ditt eget bästa.
Få inte henne att må dåligt!

Sen har vi dig oxå- just do It!
Du borde åka, tänka på dig själv.
Mycket mer kan jag inte säg.

Min dag idag har varit lite knasig,
fått reda på lite saker som man undrar över.
Saker man blivit orolig och ledsen över,
saker som får än att fundera mer o mer...

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0