home to sweden




Back to Sweden tomorrow!
mmm så får de bli, kan ju alltid komma tillbaka!
Åker kl 13.00 och är framme 18.45, lång bussresa =(
Åh jag längtar efter min säng, soffa o balkongen!!! hehe
Saknar hela mitt hem =)
Tillbaka hem o fortsätta söka jobb, o vänta o se om man hör något av Norge.
Ja, de är väl mina planer, inte så mycket mer.
Min mamma o min lillsyrra är just nu på en liten resa över helgen i Polen
på en shopping resa...palla, jag vill oxå! Hoppas de köper något fint till mig hehe.

ÅH jag ska äta så god mat när jag kommer hem!
Här har jag bara ätit, makaroner, korv med bröd o potatis sallad i en hel vecka!

 bye bye
take  care so will I



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0