Hon är flickan ovanpå



Hon är flickan ovanpå



Jag borde nog sova men jag är inte mig lik
Grannarna här under spelar ganska hög musik
Jag hör inga ord men jag kan tyda den ändå
Sången handlar om en flicka som ingen förstår sig på

Flickan hon känner sig ensam ibland
Hon drömmer om att resa till spännande land
Hennes ögon berättar en hemlighet
Men gåtans svar är det ingen alls som vet


(några rader från, Sara Löfgren)

Har inte gjortså mycket idag, varit i stan på H&M och lämnat tillbaka
en klänning som jag köpte i lördags.
Orkade inte prova den, massa folk som skulle prova just då.
Men jag var inte nöjd, tråkigt nog.
Blivit bara en massa timmar framför datorn,
....har inte kännt för att göra något alls....

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag älskar den låten =) Flickan ovanpå, lyssnade på den som en tok för några år sedan. Men du är väl inte lessen va ? PoK

2009-05-25 @ 22:43:14
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

nejdå ingen fara

2009-05-25 @ 23:23:57

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0