simple day...



Hmm, mycket har inte hänt idag.
Varit hemma och diskat, tvättat.
Tills Johan kom hem från jobbet, då blev de en snabbis in till stan.
Jag behövde köpa mig en ny platt tång,
för min gamla började krånga när jag var i Norge.
Den typ stängde av sig själv efter bara några minuter,
och eftersom jag använder de varje dag så behövde jag en ny!
O yes jag hittade en rosa klart =P, o den funkar alldelles utmärkt!

Johan håller på att göra ett nyckelskåp på jobbet,
så vi köpte oxå gångjärn o krogen på Clas Ohlson.
Han är ju väldigt duktigt när de gäller trä så den blir säkert fin!



Hm...man börjar fundera lite över vad man ska göra i livet,
man lever ju bara en gång. Vad vill man jobba med?
Var vill man bo, hur vill man bo och hur vill man jobba?
Man borde egentligen göra det som man tycker är roligt,
om de nu stämmer att man bara lever en gång!
De är ju tyvärr pengar som styr allt, har man inte cash
så kommer man ingen vart! Tragiskt....
Man jobbar ju nästan hela livet för att kunna leva,
jobbar ju mer än va du har ledigt...

Borde man inte då försöka nå sina drömmar?
Man kan drömma om så mycket, har så mycket fantasier
om hur man vill leva hur man vill att ens vardag ska se ut.
Många gånger kanske de aldrig blir av...
man bara önskar helatiden! drömmer för mycket!
Men vad vore livet utan drömmar?!

Nu är de Hells Kitchen på tv o sedan Sex and the City, yey! hehe.
Tittade varje kväll på Sex and the City innan,
men nu när jag har varit i Norge har jag missat en del =(
Om man kanske borde börja titta från början av serien?

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0