something is wrong...



Vet inte vad som är fel, men något är de och har varit det ett tag =(
De här kanske låter roligt men de är nåt fel på mitt vänstra öra!!!
Har varit konstigt sen jag flög sist...
Ni som har flugit vet hur de känns i öronen när man startar o landar.
Usch fyfan, får alltid sååå sååå ont i örat då!!!
Tänk er så här att om det kommer ett plötsligt högt ljud,
så slår det typ lock i örat och jag får en väldigt obehaglig känsla
på gränsen till att det gör ont. O det får jag bara i vänstra örat,
i höger örat känner jag absolut ingenting...



Som att det man hör hackar eller nåt, himla svårt att förklara exakt.
Vet nästan inte själv, vet bara att de inte är normalt hehe.
Något som vet vad det kan vara?!
Jag tänkte ringa vården imorgon o se om man kan få en tid,
jag är faktiskt lite orolig o rädd att det kan vara något väldigt knasigt =(


Just give me a hug, and tell me I´ts ok, don´t need to be worried

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det låter inte roligt alls, inte ett dugg. Iväg med dig till doktorn omedel bums! Puss

2009-05-18 @ 18:09:19
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm jag vet! det ska bli hehe =)

2009-05-18 @ 20:46:18

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0