27:de maj



Var på Vårdcentralen idag o skulle kolla mitt öra!
Det var inte så farligt som jag trodde.
Sköterskan tittade in i mina båda öron och hon sa att man stor skillnad på de...
Hon frågade mig om jag var ofta förkyld,
O det kan man säg att jag är!
Man kan säg att jag nästan är konstant förkyld,
ibland känns de ganska mycket, men oftast inte.
Kan vara för att jag är soppas van att ha den känslan.
sköterskan menar på de att de är därför mitt öra är fucked up.
Om jag är så täppt i näsan så blit de täppt i öronen.
Så hon skrev ut ett recept till mig - näs spray!!!
Fyfam asså! Jag som hatar näs spray,
 detta ska jag ta i några månader varje dag! usch!
Men om de hjälper så gör jag naturligtvis de =)

-----------------------------------------

By the way, something happend today

Säger bara att livet inte är lätt,
men de kan oxå bli bättre!
Man behöver bara tid,
O man behöver prata med varandra!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0