You can´t be me





16 saker ni kanske inte vet om mig :

1. Mår illa av att rensa öronen med tops
2. Äter inte ärtor, oliver och bönor
3. Aldrig läst ut en hel bok
4. Kan inte dyka
5. Lärde mig äta ägg för ca. 1 år sedan
6. Tycker Denzel Washington är charmig
7. Kan säga korkade o meningslösa saker när jag är nervös
8. Ätit ank foster i Filippinerna
9. Vann en liten dans tävling på krogen i Filippinerna
10. Tryckt in min syrra i duschen med kläderna på,
och höll henne för ansiktet tills hon fick näsblod =/
(dock inte med mening, så klart)
11. 3 av 4 gångerna jag varit i filippinerna, har jag svimmat
12. Måste hålla för näsan under vatten
13. Har ett födelsemärke mellan mina tår, haha
14. Åker fortrande på halv på bussen =P
15. Tappat 500 kr ute på krogen 2 gånger, aj aj!
16. Kissat i en pappaerskorg

I´m not stupid, not crazy, just different hihi


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0