kvällens ord....



För ett tag sedan växte de ut en visdomstand längst bak i munnen på mig, hehe
Åh jag säger bara fyfan! Varje gång jag har ätit något så fastnar
det alltid något där! Inte lätt att ta bort de.
Så på morgonen när man vaknar så ligger de en gurka eller makaron på tungan.
Haha! Ville bara säg att de är lite störande =P
(O antagligen kommer jag få att höra ett grattis efter detta =P)

Har lyssnat på en massa gammal musik
under tiden jag har läst lite bloggar.
Typ som Aqua, S Club7, Backstreet boys m.m haha!
Som jag har skrattat för mig själv!
Speciellt när man kollar på Aqua´s Musikvideo hihii!



Under Sex and the City´s reklam paus gick jag ut för att ta en cigg.
Skulle öppna balkong dörren, man fan gick knappt inte!
Storm! Så jag tände ciggen inne och använde båda händerna för att öppna.
När jag väl kommer ut så blåser min cigg iväg....hahaha!
Imorgon 08.30 ska jag till vårdcentralen o kolla till mitt öra...
mm....jaja! Det klarar jag! =/

...I wish I could walk, In this beauty pink forest.
But maybe not alone, someone by my side.
Who understand why I´m so silence...

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0