...maybe I will go back...




Känns väldigt ensamt här uppe i Oslo =(
Funderar allvarligt på att åka hem, eftersom jag redan sökt jobb
och de söker mest efter sommarpersonal.
Kankse bättre att åka hem o vänta på svar istället för att vänta här...
Kan ju inte vara här hur länge som helst med knappt några pengar heller.
Lite förvirrad nu, men jag är nog inne på att åka hem...
Men samtidigt är de så himla fint här! =)
Men oxå ganska trångt med 3 pers i en etta, men de funkar om man vill! hehe.
Ska fundera lite o se vad jag gör, om de blir att jag åker hem snart.
Kanske man ska ta en liten krog runda innan hehe. =)
Helst slut idag, sovit massa! Har även huvudvärk kanske håller på att bli sjuk...
Hade varit underbart najs att lägga sig i sin egna säng igen!!! hehe!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0