ovanlig torsdag



Karaoke kväll igår på Mårtensson o massa dans =)



Färgade håret igår, vad tycks? kanske för mörkt?
De flesta färgar ju håret ljusare när sommaren kommer,
Men va fan jag passar inte i blont direkt.
Så de blev såhär, o jag gillar de =)

Grillade o förfestatde hos Cissi igår, trevligt!
Det bästa på hela kvällen var nog på hemvägen,
HAHA fyfan, länge sedan jag skrattade så mycket.
Allt händer ju dig Cissi, hehe.

Idag har de bara blivit slappdag med Tacos =)

Inte långt kvar nu till Norge, åker runt den tredje Juni.
Ahhh börjar bli nervös! hjälp hehe!
Just ja, ska till Vårdcentralen på onsdag o kolla till mitt öra,
kanske har sprängt trummhinnan?! Who knows.... =/

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0