Fredag - Söndag




Kom hem från Hylte igår på kvällen,
Min pappas fru Bibing hade med sig lite presenter
till mig från Filippineran =) de gillar vi hehe!
En flaska rom, armband, handväska, plånbok, sandaler,
nescafe, linne och innetofflor! =)

Igår bjöd jag hem mamma på lite förfest,
de var bara jag, johan o mami =)
Hade riktigt trevligt, vi testade även att prata med Helium!!!
HAHA! de skulle ni hört, skit kul verkligen!
Runt 12 tiden promenerade vi till stan och och vi hamnade först på B&B.
Riktigt mycket folk, men tyvärr väldigt kass musik.
De hade någon speciell Dj, spelade bara techno musik, inget annat!
Så vi bestämde oss för att gå vidare...
Andreas mötte upp oss o sedan blev de The Corner hehe.
The old people´s place! haha.
Dansade massa, och hade hur kul som helst.
Lätt att det var bästa kvällen på länge =)

Antar att ni redan förstått att min söndag har
bestått av att suttit i soffan hela dagen o ätit skräpmat =P

Tänkte lägga upp lite bilder från förfesten,
men min lilla dator startar inte!
Helt knasigt! Förstår inte vad som har hänt.
Den startar men stängs av innan man hinner se skrivbordet.
Då blir det Onoff imorgon, vill ju ha en fungerande dator när jag ska till Norge.
....Att man blir sur, har bara ahft datorn i ca 1 månad ju....

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0