...några rader från Norge



Nu sitter jag på ett InternetCafe i Oslo....
Hoppas ja hittar tillbaka hem igen en hehe...
Iallfall så bor jag just nu på ett stælle som heter Aker Brygge,
hur fint som helst! Precis vid vattnet massa fina båtar, restauanger o pubar.
Men eftersom jag ær typ pank så kan jag inte gøra så mycket eftersom det ær sjukt dyrt!
Søkt en massa jobb, men de søker mest sommararbetare...lite trist!
Få se hur det kommer att gå! Hoppas på de bæsta iallafall!

I helgen var vi iallafall o åt på restaurang, svin dyrt!!!
Billigaste rætten kostade typ 215 norska!! =(
Sen var vi på Strippklubb haha!
jag tillsammans med 6 killar hahaha....
Det var rætt skoj faktiskt, har nog aldrig sett killar så glada førut =P

Gør inte så mycket på dagarna hær, de som jag bor med jobbar olika tider,
så antingen søker jag jobb sjælv eller så føljer någon med mig.
Sen blir de typ sitta inne før att de ær trøtta efter jobbet.
Men som idag så gick jag ut en runda sjælv =)

Nu ær min tid slut på netcate...
Få se nær jag skriver næsta gång.
Kanske till o med kommer hem snart o væntar på svar från jobben hemma.
Men de mærker ni hehe?!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0