so...



En helt ok helg.
Fest på fredagen, firade en killkompis som fyllde år.
Lördagen blev de konfirmation o en kväll med Cissi =)

Morsdag. åt middag hemma hos mormor =)

Så slapp man laga mat hemma =P haha!!!

Ni vte ju själva att gratis är alltid gott! hihi

Min lillebror fick ett meddelande på mobilen idag som skulle kommit till mig??!!

Helt knasigt fattar ingenting! Folk som skickar mess till mig kommer till honom.

Han har min gamla mobil , men alltid haft ett eget nummer.

Sjukt! detta är andra gången det händer...

Så om jag inte skulle svara på något mess,

så vet nu varför hehe,

Sen har vi min Laptop som jag var tvungen att lämna in

eftersom den inte startar, den var iallfall klar igår!

Men de på Onoff sa att den skickades iväg på lagning,

o de på lagingen säger att den funkar utan problem!?

Jaha!! vi får la se hur länge sen funkar....
Måste börja packa inför Norge! De är ju snart...
Åh vad fasen ska man ha med sig...himla svårt!

bye bye
take care so will I

All the feeling in the sky are stucked on the clouds


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0