...torsdag-




Torsdagen har innehålligt
Fönstershoppat, arbetsförmedlingen, lagat mat, badat
och ätit efterätt =)
Glass, banan, maräng o chokladsås! Super mums!
 Annars hadet bara slappats framför tv och pratat en del i telefon.
Asså ärligt talat så är de ju nästan slöseri med tid att gå till arbetsförmedlingen,
de vet ju typ ingenting om något...



Imorgon förmiddag till lördag morgon ska jag vara barnvakt åt mina småsyskon i Hylte!
Ska bli skoj har inte träffat de på länge nu...
Om det är någon som inte har för sig något är de bara komma o göra mig sällskap =P
Nu ska jag läsa Natasha Peyre´s blogg, brukar ofta göra de.
Snart blir de kvällsmat!
Yogurt o cornflakes tillsammans med Gordon Ramsy =P hehe

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: elin

hej hopp"

jasså du ska vara i hylte, kanske tittar upp en sväng! hihi

2009-05-15 @ 10:08:51

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0