- monday...



Vaknade idag av att en snubbe stog på balkongen och målade väggarna =)
Men kakel har de ännu inte satt!
Skulle göras förra veckan, trist!
Bestämde mig för att hälsa på mammsen med en blomma,
eftersom jag missade hennes födelsedag när jag var i Norge.
Hon blev iallfall massa glad! =)
Vi åt grillad kyckling med pasta och snackade skit, härligt!



Pressade apelsin juice idag!
Åh så gott de var, så friskt!
Borde man dricka varje dag för att känna sig piggare =)
På torsdag kommer min styvmamma o mina småsyskon hem efter
7 veckors semester i Filippinerna!
Hoppas de har köpt fina sandaler till mig =) hehe!
Bad henne köpa höga skor, eftersom jag har så små fötter...
Men vi får se vad hon har hittat på!
Blir glad för vad jag än får, alltid roligt att få något från någon som varit utomlands.
Dagens kvällsmat - vienetta glass med hallon =P, gott! ikke sant? hehe

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0