read and listen




Var på Onoff idag med mammsen,
och de kunde inte fixa min laptop så den måste skickas iväg =(
O de tar ca 20 dagar...hm kanske inte blir tills jag åker till Norge!
Så himla trist! Om datorn bara hade varit 1 månad gammal,
så hade jag fått en ny. Men den är 2 månader nu o då
måste den in på lagning! fan....

Käkade mat hos mammsen de blev stekt nypotatis, stekt kött o tzaziki.
Åh så gott de va, svårt att sluta äta! hehe
Imorgon verkar det som att de blir grillning =)
Ringde även vårdcentralen idag...
asså herregud, de sa bara ring på onsdag o boka en tid.
Ja men jag ringer ju nu?!
knasbollar

Några som jag brukar lyssna på genom youtube
när jag sitter och skriver här!
Tycker de är jätte duktiga =)



Detta är en Filppinsk kille som Johan hittade på youtube =)



Hon heter Esmee och tror hon kommer från Tyskland, hon blev känd genom youtube



O detta är Charice 15 år, oxå från Filippinerna =)

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0