Väldigt bra dag idag!



Idag igen vaknade jag av att de målade räcket på balkongen, gult!
Ne! Vill inte ha den färgen ju!
Men inget jag kanske kan ändra på nu, isåfall om jag målar över det själv sedan =P
Har även skickat in 2 jobbansökningar till Norge.

Mamma ringde mig idag o ville att jag skulle följa med och plocka blommor,
och åka till kyrkogården för att hälsa på Morfar.
Hon älskar att vara ute i skogen o plocka svamp o blommor =)



Under tiden vi var ute i skogen ringer mig mobil,
och det var ett nummer från Norge.
Det var en kvinna som sa att jag har skickat in en ansökning idag!
Och de är väldigt intresserade och vill att jag ska börja jobba hos dom!
Hur sjukt är detta egentligen?!
Samma dag, kan jag verkligen ha sån tur!

     

Jag fick nämligen bara 2 mejl adresser som jag skickade ut mitt Cv till.
Hade knappt ingen aning om vad jag sökte till eftersom jag inte läst någon annons.
Men det var tydligen ett vandrarhem, med camping o fjällstugor =) hehe
Jag blev så otroligt glad och väldigt nervös!!!
De vill att jag ska börja den 5:de Juni fram till den 15:de oktober!
Detta ligger i Hovden i Norge som ligger ca 5 timmar från Olso,
så himla långt bort!!! hehe!



bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

oooh så länge du blir borta =/

2009-05-14 @ 07:33:16
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

jo de är ju ett tag =( hehe...

2009-05-14 @ 15:41:41

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0