Behöver NIX och bla bla bla

Vaknade av att telefonen ringde idag,
någon försäljare! Måste ärligt talat skaffa NIX!
Man blir så trött på alla som ringer, de är
minst 2 samtal varje dag.
Oftast svarar jag inte längre om det är något
nummer som jag inte känner igen.
Usch, man blir ju bara sur när hemtelefonen ringer, hehe!

Den här dagen känns lite lam,
sådär riktigt tråkig som att de absolut inte kommer
att hända något alls...Ni vet när det kryper i kroppen,
man vill bara göra något spontant.
Men de flesta jobbar eller går i skolan =(
Har min rums-kompis hemma idag,
men han ligger fortfarande o sover.



Igår kväll beställde jag 3 julklappar på nätet!
Riktigt roligt! Så de kommer väl nästa vecka.
Jag måste använda de innan jag slår in de i papper =P
Får man göra de? =) Måste ju om jag själv vill ha något liknande!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0