Borsta håret!

Nu så har jag inhandlat en ny borste till mitt hår!
Hahaha! Äntligen kan jag kamma mig =)
Sitter och tittar på "Ullared" på tv, hehe.
Men funderat allvarligt på att gå och bada.
För ungefär 1 timma sedan läste jag massa bloggar,
tycker verkligen om Fokis blogg =) Så himla gullig!
(fokis.se)
Hon skriver om en hennes vardag men också väldigt mycket om
Japanska saker! Sånt där gulligt gillar jag!
Så jag får väll gå och leka med min Hello Kitty samling en stund, hehe!
Vad tror ni Min pojkvän Johan skulle tycka om han skulle få dessa
i julklapp?!? =P HAHA...




Senare ikväll blir de filmen UP! eller Prison Break,
och jag vet att just DU tycker att Micheal Scofield är snygg???

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: katarina

klart han är snygg!!!

Häftiga kallingar till Jee haha

2009-11-02 @ 21:45:41

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0