dream away, so far



Den här bilden är tagen i Grekland 2007,
när jag precis hade köpt min finaste gosedjur =P

Den har dagen har gått hur fort dom helst,
känns som att jag inte har gjort någonting.
Målat, lämnat lite Cv och ätiten det är nog de enda, hehe
Men endå ganska härligt måste jag säg.
Iallafall gjort någon nytta...

Kvällsmaten bestod av macka, kokt ägg och o´boy!
Nu är jag proppmätt och håller på att fylla badkaret med varmt
vatten! Lilla Nicolina ska ta ett långt härligt bad =)

Jag läste min vän Cissis blogg idag,
hon berättade om hennes resa till Thailand
och om hur mycket hon längtar tillbaka.
Det fick mig att återigen minnas tillbaka till Filippinerna
där jag sist va 2008 i oktober månad.
Jag kan inte riktigt beskriva känslan att längta
tillbaka efter något så underbart!
Det måste snart bli en femte resa dit =)

kramar,
Nicolina


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0