...

Hemkommen från stan!
Promenerade och fikade på Åhlens café.
Köpte lösnaglar och mamma köpte sig en Marcara =)

På vägen hem köpte jag 2 super goda baguetter från "Hello"
till mig och johan som vi precis har vräkt i oss!



Någon som vet vad Herbalife är?
Det är ett produktmärke för att må bättre,
någon slags vitaminer och pulver som man lnadar ut med vatten.
För att kunna gå ner i vikt eller gå upp i vikt + ,
att känna sig piggare. Funkar det?
Ingen aning eftersom jag inte har testat.
Jag fick iallafall ett samtal idag
om jag skulle vilja arbeta för de och prova produkterna.
Jag har alltid varit lite skeptiskt mot "sälj jobb".

Fick en himla massa information även på mejl,
och det låter ju väldigt bra.
Men det finns alltid ett men...
Vet inte om något sådant skulle passa mig.
Behöver ju absolut inte gå ner i vikt eller gå upp i vikt,
men piggare vill man väl alltid bli.

kramar,
Nicolina


Kommentarer
Postat av: Ludde

Låter ändå som ett rätt kul jobb!



Sv: Tack så mycket:) Det gör jag också:D din är också väldigt fin, bra blogg!:)

2009-11-17 @ 23:00:31
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej

tack så mkt! det värmer!

jag gillar din med, men i firefox ser den konstig ut :S

hur är allt med dej?

kram

2009-11-17 @ 23:03:26
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Em



Jag äter herbalife till frukost varje dag. Min mamma e nämligen oberoende herbalife distributör, jag tycker shaken (pulvret som man blandar med mjölk eller juice om man känner för det) e god, och om man använder den på rätt sätt så påverkar den iaf min hälsa till det bättre.



2009-11-18 @ 20:34:34
URL: http://rockbottom.webblogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0