Gekås = trevligt! Mat = vidrigt!!!

Nu är jag helt slut!
Har varit på Gekås med mamma och lill syrran.
Det var ganska mycket folk så man tog det rätt lugnt
i början sedan blev det massa stress!
Men jag fick hem de mesta som vi behöver =)

Efter shoppandet skulle vi sätta oss ner och äta något,
så vi tog den sista restaurangen på vänster sida
efter Gekås. Det var det värsta vi varit med om! Fyfan!
Personen före oss fick sin talkrik med något köttgryta,
och de bara rann sås ner för tallriken.

Vi alla 3 beställde äggnudlar, grönsaker och räker.
Mammas tallrik var likada äcklig som personen framför!
Man såg in i köket, och hela köks golvet var fullt med matrester.
Mamma bad mannen  som lämnade tallriken att torka
av den undertill eftersom den var helt kletig.
Hon sa även att de var rätt äckligt!
Personen i köket sa bara: jaha tycker du!!!
Asså ärligt talat gå alridg dit!
Riktigt jävla vidrigt!

På en av våra serveter skrev jag:
Detta var det snuskigaste stället vi har ätit på!

Annars hade vi en himla trevliga timmar =)

Kommentarer
Postat av: lillsis

detta frå vi göra om .. haha undra va dom tänkte när jag lämnade fram lappen haha xd .. tack för dagen&kvällen igår . trevlans! pusssssssss

2009-11-28 @ 21:49:02
Postat av: lillsis

hihi det va roligt! undra va dom tänkte eller sa när dom läste lappen haha :P det va trevlans dag! tack för denna dagen o i går kväll .. underbart! pusseNN!

2009-11-28 @ 22:13:52
Postat av: Mamma

ja de var det äckligaste ställe jag har sett, fy fan.

Men annars hade vi kul puss

2009-11-29 @ 22:41:26

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0