Halloween party

Nu har jag äntligen kommit hem efter en helg med
festande o o lite sömn.
Har ätit gott, o träffat gamla goda vänner!
Här kommer lite bilder från festen.
Jag var så att säga en Rockband Groupie/avril lavigne, hehe!
Jag älskar verkligen de här kläderna,
hade kunnat gå så här varje dag om man hade haft tillräckligt med mod =P



     

     

Efter en kväll med Elvis, systrarna Graaf och Ronny & Ragge
är jag verkligen jätte trött!
Ska bli så skönt att lägga sig i sin egen säng igen!

-Good night my world-

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va fin bloggen blev =) Och så fick du till en header med =) NICE =)

2009-11-02 @ 20:18:53
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

Tack! ja de blev ganska bra faktiskt! =)

Martina är duktig på Photoshop! =)

2009-11-02 @ 21:19:51

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0