Happy!

Det måste nog vara en av mina lyckligaste dagar!
A-kassan har äntligen gjort ett beslut om att jag ska få pengar!
Woho! Kanske har man pengar till julklappar snart,
det hade ju varit helt underbart!

Har velat åka en sväng till Gekås hela året,
och vem det hoppas att det kan bli av snart!
Och en tatuering hade ju inte suttit fel,
eller kanke en resa!
Nej! Nu börjar jag drömma mig lite långt bort =P

Bara för att jag är så glad idag,
bjuder jag på den här suddiga bilden =)



Vad ska man hitta på idag?
kanske måla och sätta på sig fina lösnaglar? hehe

Vill bara tacken en person som har lagt lite
tid på min blogg! Besök henne! jennsiii.blogg.se

see you later,


Kommentarer
Postat av: jenny

nu ser ja inte ens arkivet.. var står de... på min blogg e de ba massa inlägg bilder kommentarer etc etc,,, :s

2009-11-18 @ 19:35:17
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack tack :) det var fint sagt av dej ^^.

kramkram

2009-11-18 @ 20:53:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0