Hej!

Min dag har sett ut såhär:

- öppnat posten
- skickat iväg brev till a-kassan
- varit i stan
- ringt arbetsförmedlingen
- städat lite

Min lilla syster fyller år imorgon
och jag gick en runda i stan för att se om jag kunde hitta något.
Ni vet när man inte har så mycket pengar
och vill köpa något till någon.
När man letar till någon annan hittar man alltid
saker som man själv vill ha!
Så kan man inte heller köpa till sig själv,
eftersom pengarna inte räcker till.
Usch! vilken känsla när man vill ha något men
samtidigt vill ge något till någon annan, hehe.

Så jag fick unna mig ett halsband som jag hittade på rea.
Den har kostat 119:- men nu 19:- De ni! Inte dåligt! =)
Då blir man glad!

Vad blir idag "Dagens middag"?
Vad ska ni laga idag?


Kommentarer
Postat av: ilsa

Hejsan :) Fin blogg! Om du vill ha fler besökare på din blogg så tveka inte att klicka på denna länken http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ilsaaa du får garanterat fler läsare! Ha det toppen =)

2009-11-19 @ 19:13:16
URL: http://ilsaaa.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0