Hjälp mig! =)

På fredag ska jag hämta talvan som jag lämnade på ramning,
det blir nog tjusigt! =)
Åh! jag såg så himla många snygga ramar idag,
jätte färgglada! gröna, röda och lila i metall!



Började måla den här tavlan idag,
eller det är 2 st i ett!
Få se om den blir bra,
målar idag första gången med Oljé färg.
Hm, inte så lätt med den har många fördelar än Acryl.
Oljé färgen torka inte alls lika fort, lättare att blanda ihop fäger,
och den färger du lägger på duken så blir den!
Acryl torkar på bara några minuter, och blir mörkade när den torkar.
Aja nu vet ni de, hehe.

Hjälp mig!
Jag har stycken tavlor som jag vill "döpa" =P
alla konstnärer har namn på sina verk.
Måla är ju bara min hobby men tänkte för skojj skull.
Och det blir er uppgift!
Här ser ni hur de ser ut, skriv gärna en kommentar vad du tycker =)


nr.1 och nr.2

Dagens middag: kyckling i wok =)

talk 2 u later,
Nicolina


Kommentarer
Postat av: katarina

Namn på dina fina tavlor : Hjärtat o Knoppen !!



puss/mammis

2009-11-13 @ 00:24:10
Postat av: Nicolina

hahaha! vilken fantasi du har

2009-11-13 @ 16:47:45
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

That's nice , i like it even though i cann't understand the painting's exactly meaning

2009-11-18 @ 02:18:13
Postat av: Nansen

that's nice , i like it even though i cann't understand the painting's exactly meaning

2009-11-18 @ 02:21:24
Postat av: Jennie

URSNYGGA!

2010-04-15 @ 11:29:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0