Home sweet home



Nu är man hemma!
Varit och grattat pappa på farsdag =)
Haft väldigt trevligt, lagat mat, lekt med små syskonen
och fått lite inspiration av pappa.
Han gav mig ett sett med Oljé färg och penslar.
Måste måla lite snart igen,
var ett tag sedan nu som jag målade något.



     

Dagens kvällsmat: bacon, sallad och knäckebröd hur gott som helst!
Jag bara åt och åt, helt plötsligt var allt slut och jag ville bara ha mer.
Kvällen snacks: ostbågar! hehe!

Jag tog även lite bilder på pappas fäger och penslar.
Han har inte direkt ordning på detta, hehe!



     

Min pappa är en jätte duktig konstnär =P
Vill ni se lite av hans tavlor?
Gå in på www.lnilsson.nu

Nu ska jag se på LA ink,
god kväll!

Kramar,
Nicolina


Kommentarer
Postat av: katarina

Så gulliga foton // mamsen

2009-11-10 @ 23:42:48

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0