Inga krafter kvar!



Tjenixen!
Fyfan jag är helt slut idag! Fick med min bästa killkompis ut igår.
Det började med att vi satt och lyssnade på en massa Party musik,
och tog varsin grogg. Sen gick de "vilt" till, haha!
Han ville ha en ny och rolig profil bild till sin Facebook.
Så det blev en himla massa galna och knasiga foton.
Det var riktigt roligt!
Skulle försöka se porriga och roliga ut! haha!
Usch, nu när man tittar dagen efter är de fan lite pinsamt.
Ursäkta det är ganska stökigt hemma hos oss!
Men kolla in de här!





HAHA......usch...

Det blev massa dans och träffade gamla vänner som jag
inte träffat på flera år, himla skoj!
Hade på mig mina nya stövlar igår,
nu fattar jag när tjejer pratar om att de har ont i sina fötter!!!
Det var nog bland de värsta jag varit med om!

Jag måste ta och försöka äta något,
att vara bakfull är ju ingen höjdare precis!

kramar,
Nicolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder hehe

2009-11-15 @ 02:38:42
Postat av: katarina

Fina bilder hehe

2009-11-15 @ 03:14:32
Postat av: nathalieh

jättefin blogg !

har du haft en bra helg? :)

2009-11-15 @ 12:16:17
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: nathalieh

sv. åh tack :)

okej, härligt. jo min helg var bara bra :)

2009-11-15 @ 20:18:01
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0