mätt!

Jag är så mätt så det är inte sant!
Har bara lust att lägga mig i soffan under filten och vakna imorgon.
Dagens middag: stekt potatis, revbenspjäll och sallad.
Det var hur gott som helst =)



Paradise Hotell första avsnittet igår,
vet inte riktigt vad jag tycker om det programmet.
En av tjejerna hade sex på första avsnittet i tv,
hallå! Åh jag är så kåt, vad gör vi, ska vi knulla? säger hon!
My god! Hur pinsamt är inte detta!
Hon ville köra doggystyle med det ville inte killen,
för han ville inte visa sig i tv.
Pinsamma ni är, haha!

Om en timma ska Johan iväg o spela innebandy,
och jag ska nog ta ett gott bad!

See u later,
Nicolina


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0