Min eftermiddag

Kom precis hem från ett besök hos Arbetsförmedlingen,
och ska även dit den 7:de december.
Jag tycker verkligen inte om att gå dit!
Men vad ska man göra? måste man så måste man...

Var inne en sväng i bokhandeln innan vägen hem.
När jag står i kassan och ska precis betala...
så fastnar jag men min nagel i min jacka tror jag,
och gissa vad som händer. Jo min lösnagel trillar av på bänken.

Mannen i kassan sa: Ojdå! Du tappade visst något..
Jag: mmm jo, de var min nagel...
Mannen: va?
jag: ja, men de är ingen fara, bara lösnagel.
mannen: ehh ok? Men då hade du väl tur,
ska jag slänga den eller vill du ha med dig den hem? (skrattar)

Detta kändes lite pinsamt måste jag säg! hahaha!


Om ca 20 min ska jag springa iväg till frissan runt hörnet,
ska jag klippa min lugg eller ska jag spara den, de är frågan?
Det blir nog bara topparna denna gången, vill
försöka spara till långt...om jag kan =P


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0