Nightmares =(




Jag kom på tidigare idag vad jag drömde inatt,
det var verkligen hemskt!
Jag drömde att jag blev våldtagen på en kyrkogård!!!
Usch, jag vaknade med tårar och visste inte vad jag skulle ta vägen.
Vem drömmer något sånt??? och varför???
Det var väldigt längesedan som jag drömde något läskigt,
men det här tog priset!!! Sjukt läskigt!

Hur som helst!
Har just tittat på 2 avsnitt av Prison break,
är snart inne på 4:de säsongen!
De är jämt så spännande att man inte vill sluta titta!



Även om klockan är nära 01:00 så tänkte jag faktiskt
ta en skål med glass innan man ska bädda ner sig i sängen =)
Hihihi så mums det ska bli!

Hoppas det inte blir några hemska drömmar inatt,
jag vill ha fina drömmar, drömmar som får en
att inte vilja gå upp från sängen, hehe!

Natti natti,
Nicolina


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0