shopping med regn

Vilket hemskt väder de är idag,
gick utanför dörren och precis just då skulle det börja regna.
Så himla typiskt!

Jag köpte ett linne och en liten kofta till mig själv.
Linnet kostade 149:- och koftan 100:- på rea (H&M)



Sen blev 2 lite julklappar till mina minsta små syskon.
Har bestämt mig att de inte får bli leksaker detta året.
De har en himla massa och nu räcker de =P hehe!
Klänningen finns i olika fäger och kostar 99:-
och t-shirten 99:-, billigt och bra! (H&M)
Alltid roligast att köpa till de små!



Köpte även en fin tröja till min sambo Johan från Jack&Jones
Men de blir ingen julklapp, den får han ikväll =)

Nu blir det mat! Det som blev över från igår.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0