Söndagar = vara så lat som möjligt

Igår kväll var jag bara hemma hela dagen,
vilket var väldigt skönt.
Mys kläder hela dagen lång!
Min lilla syster sov även med mig =)
Det blev en sen kväll och en sen morgon,
precis som de ska vara på en söndag.

Dagens middag: Makaroner, bacon med stuvning.
Enkelt och gott.

Idag kom Johan hem efter en helg i Bredaryd hos en vän =)
så nu blir de fortsätta att slappa, äta glass med hallon
och se på "vem kan slå filip och fredrik" repris tror jag.
Klockan 22:00 kommer första avsnittet av Paradise Hotell,
såg det för några år sedan sist och tänkte nu se om det är något att se!



God kväll,
Nicolina


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0