suprise!

Kom nyss hem från stan,
letade mest efter en kofta.
Men hittade inget som jag gillade.
Så det blev skor!!! Aldrig gått i så höga skor förut.
Jag blev så kär och sköna va dom, i storlek 35!
Hittar man i min storlek då tycker jag fan att man ska passa på!
Har heller inte lagt ut så mycket pengar för ett par skor tidigare.
De kostade 599:- på Din sko.
Damen i kassan berättade för amig att de ska ta in
mer skor i 35or! =)



Sen köpte jag den här på rea,
den kostade 99:- på HM =)
Jag är bäst på att hitta saker på rea, and I just love it!



Någon som vill festa till de idag? =) call me!

Ha en trevlig kväll,
Nicolina


Kommentarer
Postat av: cecilia

snygga stövlar! kul att du äntligen hittar höga klackar.

kram

2009-11-13 @ 19:41:00
Postat av: Nicolina

ja! tack =)

2009-11-13 @ 21:45:59
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skitnsyggt =)

2009-11-14 @ 18:50:04
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0