Cellprovskontroll..usch!!!


Den dära cellkontrollen gick väl bra bra imorse,
de gjorde lite ont o detta ska man visst göra var tredje år!
Usch...trodde de var en engångsgrej ju...
Men fan jag var så nervös, bli alltid de när de gäller gynekologen
o sprutor. De är ju något man helst vill slippa!

När jag kom hem åt jag mig en god frukost!
Macka med ost, kokt ägg och O´boy =)
Nu känner jag mig helt slut.
Inte vad vid att gå upp tidigt.
Jag o Johan tänkte vaccinera oss mot Svininfluensan.
Men pappret vi fick hem om vaccinationen,
där står det att jag ska göra det på Nyhem vårdcentral
och Johan ska göra det på Viktoriakliniken.
Men jag undrar om man kan göra det tillsammans på samma ställe?
Detta ska jag kolla upp =)



Förretsen världen! Jag färgade mitt hår mörklila i fredes!
Herregud mörkt blev de! Men jag måste säg att jag blev väldigt nöjd =)

Ikväll kanske det blir biljard o mat på B&B
när Johan slutat träna =)
Det kan ju vara trevligt!
Men just nu känner jag mig inte så pigg så vi får se.

Om man skulle ta o vila lite för en gång skull,
mysa ner sig under en filt o dricka en kopp te!
Jag känner mig sådär lite halvsjuk idag =(
Kanske Svininfluensan som kommer!!!!
aj aj aj, skynda skynda med spruta.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0