<3





Nu har jag inte skrivit blogg på länge,
o de beror på att jag inte haft något alls att göra till fullt upp! hehe.
När jag inte har gjort något har jag köpt min sexiga rosa väska!
Vad tycker ni? Visst är den het =P

När jag har haft fullt upp har jag måla lite,
o hjälp mammsen med att flytta i 2 dagar!
Om jag har träningsvärk..jo en aning hehe.

  

En dag för längesedan fick jag ett skåp/garderob av min mormor
som har varit hennes mamma. Alltså min gammelmormor =)
Min mamma har haft den i några år nu.
Men igår tog jag hem den, när vi ändå hade släp!
Höll på som en dåre o fixa massa innan Johan skulle komma hem.
Ville ha allt klart i sovrummet!
Så han skulle se hur fint jag har gjort de när han var i Turkiet!



Han var brun som bara den...Jag funderar på att börja sola nu!
Han köpte hem en massa kryddor till oss, hehe
2 t-shirtar, armband till mig.
Jag blev så glad eftersom jag älskar presenter =P
Han är så söt! <3

Förresten! Sidan av sängen som visas på bilden är min,
ni behöver inte vara oroliga att jag har lagt en Hello kitty nalle jämte Johan!! haha

Vi har haft bananflugor i köket i typ 2 veckor!
Jag har diskat varje dag, skurat med medel på disk bänken,
ingen rutten mat eller frukter har vi!
Fattar inte!!!
Men igår såg jag på "Rent hus" o de gav mig ett tips =)
Lite vatten, lite äppelcidervinäger o lite diskmdedel
i en lite skål o blanda. Sedan låter du bara skålen stå ett tag,
o de flygen dit i dör mohahahaha!

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0