good evening!

Hallå där!

Vårt internet har krånglat lite idag med,
Precis när man vill kolla något så går de ikke =(

Jag har typ målat halva dagen o är äntligen klar!
Men de får ni se imorgon, se vad ni tycker?
Mina "killar" åkte nu en sväng för att handla lita mat,
tycker kylskåpet jämt är tomt nu förtiden, hehe.
Vi äter väl som hästar!
Jag bad att de skulle hitta på någon maträtt idag =P
De är lite spännande o se vad de har för ideér!



Idag ska jag titta lite tv,
måste ju se mammas pojkar =P hahaha!
Asså jag vet inte vad jag ska säg om de programmet,
de är ju sjukt haha! Men de är roligt att titta på sjuka saker.
Om det inte hade varit sjukt hade de inte varit roligt att se ju!

Nu ska jag duka fram till maten =)

Det blir tydligen Pytti panna,
utan rödbetor, det går ju inte.
så måste sticka iväg snabbt o handla =)
Sen blir de mums!
Får inte glömma halsduk! Vill inte att min förkylning
ska bli värre precis..om de nu kan bli värre, hehe.

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0