Maybe, when I´m sick, I can paint better...

The first snow is here!

Vaknade ganska sent idag, har inte alls sovit gott =(
...Har skit ont i nacken!
Har jag sovit konstigt eller är de från när jag målade igår...?

Pratade med mammsen innan,
o helt plötsligt dog hennes telefon.
De är strömmavbrott i Åled, hihhi!

What do u think of my new paintings?



O nu till min förkylning,
har faktiskt kunnat andas rätt bra inatt =)
Men jag märkte även nu att jag har fått lite hosta.
Ahhh vafan då!
Men de gör inget, ska ändå bara stanna hemma o glo
på Idol. Måste ju se när de är Michael Jackson tema!
Jag gillar verkligen Tove, tycker hon är jätte duktig
o fantastiskt söt!

Idag fick vi hem brev på posten att man nu kan
vaccinera sig mot Svininfluensan!
De är ju kostnadsfritt,  so why not! =)
Men sprutor är direkt inte min grej,
har gått nog av de i mitt lilla liv, hehe!

Just ja! De där pattlisorna på "mammas pojkar"
jisses...de är allt jag har att säga =P


hmm...to make some hot good tea,
maybe It can make me feel better.
Let´s try


Bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: lillsis

i lööb you painting!!!

2009-10-17 @ 12:11:51
Postat av: Anonym

lööv menar jag :P

2009-10-17 @ 12:12:26
Postat av: myself

thanx sis!

2009-10-17 @ 13:09:53

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0