Kids!

Tisdag

Hela min dag igår var jag nästintill i stan,
med trevligt sällskap.
Min minsta lillasyster som är 3 år en så god busunge!
Vi kollade in lite kläder på Vera o moda gick därefter till Lindex.
Helst plötsligt körde jag över en mössa med vagnen som busungen satt i.
Hängde bara upp, men därfter märkte Cecci (min farbrors fru) att den här mössan är
inte här ifrån! Utan från Vera o moda...hmmm.
Mössan hade larm med inget tjöt när vi gick ut därifrån,
vilket är lite knasigt.
Efter någon minut märker vi att hade en till mössa i vagnen!
Asså 2 mössor från Vera o moda, som lilla Iza har fått med sig! haha!
Vi gick o lämnade tillbaka mössorna klart, hehe.



När de lämnade stan stack jag hem en snabbis sen vidare
till B&B för att spela biljard med Jonas, Thang o Ocke.
Igår var en bra dag som gick hur fort som helst!

Från mina bilder i mobilen hittade jag något lite skoj!
Detta är mitt kusin barn sötnosen Ebba!
Vi var o handla en dag i stan o Ebba ville ha nya underkläder =)

     

Men mamma Martina tyckte att de var lite stora för lilla Ebba =)

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0