Chickenwings, I´m sooo full.

Kom hem från en trevlig kväll med biljard och god mat på B&B!
Jag blev så mätt på mina kycklingvingar att jag nästan inte gå kunde gå.
Vi pratade om skräckfilmer på vägen hem,
o då blev man lite smått sugen på att se något "scary" =)
Det enda vi hade hemma var filmen "Besatt".
Den har sina läskiga stunder.
Hoppas på att man inte vaknar klockan 3 i natt eller
får mardrömmar, hehe.



Nu har både Lauri och Johan gått o lagt sig,
och snart är det tid för mig att borsta mina tänder.
Jag känner mig ganska trött men samtidigt inte.
Jag skrev tidigare idag att jag skulle vila en stund,
men det blev aldrig av.
Bäddade ner mig i soffan med tv:n på,
men kunde inte somna. Så hoppas att jag sover gott i natt!

Måste rensa svampen jag plockade!
Imorgon får det bli, om jag börjar nu blir jag uppe hela natten, hehe

-Good night my world-

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0