Heeelllooooo


Jag blev idag väckt när min mobil ringde,
och det var Johan. Han skulle idag på "företags hälsan"
Han ringde mig för att jag skulle upp och bre ett par smörgåsar till honom.
Han var på väg till jobbet från företags hälsan och hann
inte göra smörgåsar imorse.
Jag gjorde ju det så klart,
men en sak ska ni veta! Jag verkligen hatar att bli väckt
av telefoner som ringer och det spelar ingen roll vem det är som ringer.
Det är fruktansvärt, svårt att vara trevlig, hehe!

När smörgåsarna var klara gick jag tillbaka till sängen
och somnade om =)
Andra gången jag vaknade och gick in till köket för att
ta ett glas vatten. Såg jag att Johan hade skrivit en lapp =)



En lapp som den här kan man bli hur glad som helst av!
Ibland krävs det väldigt lite för att göra någon annan glad.


På kanal 4 finns det ett program som jag alltid tittar på
om jag är hemma. Det är ett förlossnings program, haha!
Faktiskt väldigt spännande tycker jag o helt fantastiskt,
men kan också vara ganska hemskt.
Ni som har jobb har nog fullt upp med annat, hehe.


Bädda sängen, dammsuga och steka ägg,
det är min planer just nu!

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0