A great sunny day!

Solen lyser starkt in i vardagsrummet,
musiken är på högsta volym,
disken är avklarad, o prydnadskuddarna ligger fint i soffan.
Nicolina är glad idag, på väldigt gott humör =)

Har hämtat min tavla idag,
jag är väldigt nöjd med ramen, passar utmärkt tycker jag!



Idag har jag lust att ge mig själv en stark utmaning,
kanske måla något galet o färgstark, hihii!

Eftersom jag är glad idag o de är en härlig dag,
så bjuder jag på den här bilden, hehe!



Få se vad som händer idag,
men fick hem lite post o tror att vi ska hämta ett paket,
o de kanske är hem-mobilen =)
Sen åter mat-frågan...???...ingen aning!

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0