GoodDay

God middag!

Att allt kan vara så himla dyrt ibland,
eller så kanske de bara känns så när man går runt o är arbetslös.
Iallfall så har jag nu lämnat in en tavla på ramning o ska hämta den imorgon.
Den kommer bli super najs =)
Men jag fick iallfall samma pris som min pappa, de är ju ett plus!
Så nu känns de lite som rea helt plötsligt, hehe!
(fast egentligen var de lite slantar som gick)

Om man skulle beställa tvätt tid någong gång...
Har gått ca 2 veckor sedan jag sist tvättade,
o fy va det samlar på sig en massa!

O vi kanske ska fixa en trådlöst hemtelefon inom 3,
ja precis ni har sökert hört något om de på rekamen.
Mmm, vet inte riktigt hur de funkar,
men bara de är billigare än de vi har nu så är de bra, hehe!

Lite små spel på Facebook hade jag tänkt att lägga ut 1 timma av mitt liv nu!


bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0