Göra om sin blogg tar tid!



(bilden är tagen från i helgen ute på krogen, ingen aning hur den blev såhär)

Jag har suttit nu i 2½ timma,
med att försöka ändra min blogg.
Herrejösses! Det är en massa koder, siffror o bokstäver.
Detta är nu tredje gången jag försöker o nu börjar jag
förstå lite hur det går till! Äntligen, hehe.
Som ni ser blev det en bakgrundsbild,
o sedan har jag ändrat lite på text osv.

Men jag skulle vilja ha en bild på "headern" som de kallas,
precis ovanför rubriken.
Asså detta är som ett stort puzzel, hehe.
Jag behöver verkligen hjälp med de här!
Någon som kan o har tid?

Nog om de!
Idag har jag städat en massa,
dammsugat, diskat, städat badrummet, moppat golv
o röjt lite en garderob =)
Jag kände mig så duktig att jag öppnade mig en godis påse
o vräkte i mig massa sött!
Om ni inte redan vet så älskar Nicolina onyttiga saker.

Innan jag gå o lägger mig måste jag ändå skriva om "Bonde söker fru"
Asså..Roger är ju en speciell liten prick! Haha.
Jag tycker faktsikt att han är lite läskig.
Oj oj oj har ni hört om "attack pussen" haha.
-Godnatt världen-

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: jenny

du klurar säkert ut de... kram

2009-10-22 @ 11:06:25
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: lillsis

haha joo jag tycker med han e jävligt läskig :P hihi puss siis

2009-10-22 @ 11:46:50
Postat av: myself

Ja du Jenny vi får la se! hehehe

2009-10-22 @ 12:41:55

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0