Hunting for mushroom

Jagat efter svamp har vi gjort idag jag o mamma!
O jag tycker vi hittade jag ganska mycket =)
Jag passade även på att ta lite bilder tills min kamera dog!
Har haft min kamera i över 2 år,
o jag lärde mig lite nya grejer på den idag!
Aldrig för sent hehe!



     

     

Vad tycker ni om min mössa, haha!
Den kanske inte är den snyggaste,
men jag gillar den - as skön =)

Här har ni mina trattkantareller som jag har plockat,
mamma fick ju klart lite mer.
Men hon har ju oxå svamp-ögon vilket inte jag har, hehe.



Jag ska nog ut bland massa träd o buskar o ta lite kort imorgon =)
Man kan ju få jätte fina bilder med härliga färger!

Mamma skulle tanka och jag skulle köpa cigg.
Mamma betalar sin bensin o jag köper mig mitt paket.
Killen i kassan frågar om jag har legg o visst har jag de.
Slänger fram de o han frågar om det är jag..???!!!
Han trode verkligen inte att det var jag,
mamma skrattade o sa detta är min dotter och jag kan intyga att
det är hon på kortet. Jag fick mina cigg men han hade fortfarande
svårt att tro att jag var över 18 år när jag är 23!
Som det kan gå, eller gick =)

Åååhhh, jag ska ta ett "gynekologisk cellprovskontroll" imorgon!
Fyfan...Det är väl bra att alla måste göra en kontroll.
Men ingen vill väl att någon okänd tant ska rota i sin mutta heller, fy! haha!
Jag är så nervös, mår nästan illa...vill inte gå...

Vad sägs om O´boy och en macka?


bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Cecci

Åh, din mössa påminner lite om min mössa. du vet björn#####.... haha

2009-10-28 @ 10:50:37
Postat av: Anonym

haha! den är så mysig, köpte den förra vintern. Men inte använt den så mycket

2009-10-28 @ 13:07:52

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0