I don´t like this weather

la la la

Vi skulle inskaffat oss en "mobilhemtelefon" inom 3,
har fått en del papper som vi måste fylla i o skicka in.
Det har vi inte gjort o nu funkar inte vår vanliga hemtelefon, helt knasigt.
Det går inte ringa ifrån den o inte heller till den.
Utan de säger bara "de här numret kan tyvärr inte nås förtillfället"
Då undrar man har 3 gjort ett abonnamang utan våra underskrifter?
Jag förstår inte så mycket, får helt enkelt vänta tills Johan kommer hem.
Han är smart o de är inte jag, haha!

Tycker de är så himla bra att ha en pojkvän som är smart =P
När man inte är de själv, hehe.


Jag har sovit i hur många timmar som helst.
Igår kväll var jag o lillsis på B&B o spelade biljard,
o när vi kom hem spelade vi Nintendo 8 bitars o Gamecube =)
Efter den här helgen är jag verkligen helt slut i hela kroppen.
Gick o la mig vid efter 12 inatt o vaknade idag vid 13:30!!!
Jisses!!! mamma sa: du måste verkligen varit trött...

Nu till något annat.
Vad förtjänar vi för att ha sånt här väder idag då?
Vad har vi Halmstadbo gjort? hehe.

Sedan i Torsdags har ingen diskat hemma,
o ni kan ju tänka er hur mycket disk de finns.
Måste diska upp innan Johan min kommer hem!
Ibland kan de vara kul o vara lite "hemmafru",
men idag känns de som om jag måste få de lite rent =)

En påminnelse: snart kommer julen


bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0