I´ts so cold! wanna fly away....

Tjohojsan!

Vaknade idag vid 07:30,
funderade ett tag på om jag skulle sova längre eller om det var dax
att gå upp...Gick upp efter ett tag.
Funderade även på om man skulle måla något,
men fasen ingen ideér =(
Istället la jag upp lite foton på facebook!

Asså de dära jädra bananflugorna vill ej försvinna!
Vet inte vad man ska göra riktigt, någon som vet???
känna som att jag har försökt med allt.

Gårdagens middag blev kassler i ugn,
ris o svampsås! Det var hur gott som helst.
Riktigt lyckat, o de tyckte även Johan o Lauri oxå.



Jag har ju klagat en del över tvättmaskinerna o torktumlaren.
Men häromdagen tvättade jag o gissa vad!
De har satt dit en ny tvättmaskin o en ny torktumlare =)
Efter att jag såg de, gick jag med ett leende på läpparna hela dagen =P
De känns så skönt att man vet att 2 funkar helt iallafall.

Jag måste inhandla mig ett par vinterskor,
jisses va kallt de har blivit de senaste dagarna.
Att handla vinter kläder är bland de värsta jag vet!
Tycker de är så himla svårt att hitta bra vinterskor,
speciellt när man har så små fötter.
Om det fanns något jag skulle vilja ändra på min kropp,
så är de mina fötter! hehe!
Eller ja,,,större bröst hade ju inte varit fel hehe.
Men det går ju, men fötterna gå la inte att förstora =P hehe

Igår tittade vi på bilder från när Johan var i Turkiet,
många jätte fina o mysiga bilder.
Åh jag vill oxå åka, speciellt när de börjar bli så kallt.
Om man kanske borde åka iväg?
Mamma, har du lust?
hmm...med vilka pengar! hehe
Nu ska jag sätta på spotify på högsta volym
o dra igång dammsugaren!

bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Katarina

så fin bild på er. Ja jag har verkligen lust att åka iväg, men för vilka pengar?? Vi kanske skule spela lite lotto eller nåt. puss

2009-10-13 @ 20:59:44
Postat av: myself

Ja de kanske vi borde göra! Men kolla först hur lycklig du är på Facebook! hahaha så kanske man kan ha tur =P

2009-10-14 @ 14:49:33
Postat av: tesss

Har en bra metod mot banan flugor;

Ta en kopp med ättika vatten å lite diskmedel.

Det dras flugorna till o dör i koppen. Mkt effektivt.



2009-10-16 @ 07:08:17
URL: http://andjele.blogg.se//

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0