nasty weather....



Vilket äckelväder vi har idag!
De är ju som man vill ligga i sängen,
med godis, läsk o popcorn hela dagen lång.

Igår bestämde vi oss för att hälsa på mammsen i huset,
vi stannade över en natt o kom hem idag!
Jag har även fått en beställning från Cissi min vän.
Hon ville att jag skulle göra 3 stycken tavlor i olika storlekar,
hennes vägg är guldig o  tavlorna skulle ha något i guld o med löv =)
O nu är de färdiga! Så snart ska hon komma o titta på de,
o se om hon gillar dom!



Jag har använt hur mycket färg som helst,
o de guldiga löven ser man beronde på hur mycket ljus som kommer in i rummet.
Vilket jag själv tycker är rätt fränt...

Jag fick även ett meddelande i facebook av någon som
frågade om jag säljer mina tavlor =)
Det var himla kul att höra faktiskt.
För då vet att de finns några som tycker att de är bra, hehe!

Ikväll ska mina vänner Mikael o Jan spela
med bandet på The Corner!
O dit ska vi, de kan vi ju inte missa =)

bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0