Puppies - again!

Vi reserverade för några dagar sedan biljetter
till Michael Jacksons bio! "This is it"
Det ska bli spännande, idag ska de betalas.
Vi bokade lite längre fram, måste ju ha de bästa sittplatserna!
Balkongen oh yes!

Pratade med mammsen idag,
o de har blivit valpar idag, yey!
Jag får upp någon slags bild i huvudet hur
min lillsyrra o mamma ser ut just nu tillsammans
med valparna, haha!
O eftersom jag inte har så mycket för mig så ritade jag upp en skiss =P



Så vad tycker ni om min fina bild? hahaha!
Kanske borde göra en serie med min familj, hihihi.
Det är ganska kul faktiskt att rita sånna här saker
o jag tror att vissa skisser kan bli rätt bra o roliga!

Funderar stort på om jag ska försöka ändra min blogg lite,
om tålamodet finns. Men först blir det te med honung!

Måste bara tilläggt att det flög in en banananfluga i näsan på mig,
när jag stod o diskade! Det var en surprice!


bye bye
take care so will I


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0